miércoles, 19 de octubre de 2011

Fanzin y entraes pal X CONCIERTU ASTURIES NUN ESCAEZ

La semana pasá asoleyo la publicación Les Fueyes de La Semiente, una fanzin que trata de ser una ferramienta d’espresión escrita del C.S La Semiente. Esta publicación de carácter periódicu y que ñaz cola premisa de salir a la cai cuando pueda, tebo gran acoyia pola xente, y ya tan escosaes les 75 copies que se sacaron, colo qu’hubo de sacar más. Ya se ta trabayando nel segundu númeru, pero nun dexes de restolar nos chigres a la busca del primeru. Y ye qu’estes “fueyes” puen atopase en chigres de la cuenca’l Nalón y esperamos poder espardeles por mas sitios.
Nel primer nummeru faemos un repasu a los orixenes de La Semiente y de lo fecho hasta’l momentu. Tamien pues atopar articulos rellacionaos con tematica social, politica, humor, articulos d’opinión, resuúmnes de los plenos de los conceyos de Llangréu y Samartín…
Tamien tenemos disponibles nel C.S. La semiente les entraes pal X CONCIERTU ASTURIES NUN ESCAEZ, que tolos años entama’l colectivu xuvenil Darréu. El preciu de les entraes anticipaes ye de 10 Euros y 12 en taquilla. Como novedá esti añu van regalar un discu recupilatoriu del DMR a cada persona que merque la so entrada en taquilla.
Pegamos equí la información de los organizaores que fala de los artistes que van tar presentes:

El conciertu va entamar a les 20:00 hores y va cellebrase nel Colexu Públicu José Bernardo ( Los Llerones s/n) de Sama de Llangréu.

Nesti X Conciertu "Asturies nun escaez" vamos tener la ocasión de cuntar cola presencia d'una sesión reggae a cargu de Xose N'Ast y Ozono. Tamién podremos cuntar colos soníos Hardcore d'I.R.A. (Insurxentes Revolucionarios Asturianos) y col Folk-Metal de Taranus. Adizión Etílika colos sos fuertes soníos tamién fadrán movese a los asistentes al igual que los yá clásicos Skontra. Nesti festival tamién podremos cuntar un añu más colos míticos Escuela de Odio, qu'amás toquen nel so conceyu. Skama la Rede, cola so meza d'ska, folk y punk complementa'l cartelu de la décima edición del conciertu. En la barra los y les asistentes al conciertu tendrán los precios más populares en bebida y comida. Nel conciertu habrá tamién un mercáu d'organizaciones onde les persones qu'acudan podrán mercar o alquirir materiales ya información.

Salú!

No hay comentarios:

Publicar un comentario