miércoles, 5 de octubre de 2011

Gracies Xente!

 Acabose l'entamu, y a partir d'agora va ser un NUN PARAR.

 El Llunes 3d'Ochobre, finalizabemos la Selmana Cultural "Fotos, Cortos, Lletres y... un conceyu con munchu arte", con un gran sabor de boca.

Tres actividaes, en les que más o menos, tuvimos acompañaos de mucha xente a la que queremos agradecer la so participación, Artistes, tanto fotografos (pola disponibilidá y la confianza que nos depositaron), a los videocreadores (colos que toos disfrutemos de una tarde muyyyyy divertía) y a los escritores (colos que disfrutemos de una velá lliteraria, musical y audiovisual, que nun se pue ver tolos díes, Ah! y de una nueche fabulosa) y a los trabayaores de la biblioteca que cuidaron como si fuesen suyes les obres de la exposición na Casa La Cultura (que l'ayuntamientu nos tuvo que dexar permisu pa usar).
Tamién y tenemos que dar les gracies un millón o más de veces al Cafe de Abel, por dexanos enchufar la corriente, pol tratu que siempre nos dá y por ponese a la nuestra disposición. GRANDE ABEL.
Por ultimo agradecer tamién a la prensa que nos fizo casu (les webs aruelu y infoasturies, les emisores Onda Cero Asturies, Radio San Martín y Radio Llangreu y al periodicu Diagonal Asturies (el cual dentro poco va tar disponible nel Centru Social, y espero que nun se m'escaeza naide), así como a los asistentes, que esperemos hayan disfrutao tanto como nosotros o más del arte llocal, que ye abondo y per bonu, lo cual seguiremos refrendando nes proximes feches con otres estayes culturales.

Esta semeya ta fecha el día de la Muestra de Cortos, aunque nun temos too la xente que forma parte de La Semiente, pero en conxuntu queremos mostraos que nun nos escondemos pa dar les gracies ni pa ná, y que tampoco comemos a naide, así que Pasai pol centru, que sereís muy bien recibios.

Un Saludu
La Semiente. Semando güei, pa tener un mañana.

No hay comentarios:

Publicar un comentario