martes, 25 de octubre de 2011

Migraciones y amagüestu nel C.S. La Semiente

Siguiendo cola programación del mes d'ochobre del Centru Social La Semiente que tenía como títulu “Ochobre revolución y castañes”, esta selmana tóca-y la vez a la tema les migraciones. Va ser el xueves dia 27 cola proyección dinámica de la película “Las uvas de la ira”. Los ponentes van ser Adama Diouf de la Ruta Escontra’l Racismu y Eduardo Romero del colectivu Cambalache. Nel mesmu, a partir
de la narración de les migraciones internes n'Estaos Xuníos na dómina de la Gran
Depresión, vamos analizar la política migratoria europea y española de la última década,
según la so vinculación cola crisis.
El vienres día 28 la seronda va ser la protagonista, con un amagüestu, tradición viva anguaño y que tien los sos oríxenes nuna antigua celebración celtica venceyada a lo que güei conocemos como “día de los muertos” o “de tolos santos”. A les 18:00h na Plaza d’abastos de L’Entregu van repartise castañes y sidra duce a los asistentes. Tamién va haber un mayu tradicional y un llagar, pa que los mas pequeños esfruten mayando y conozan un pocu d'onde vien la sidra. Dempués a les 21:30, l’amagüestu treslladase a la cai Eladio Jove al interior del C.S. La Semiente, onde va haber un escenariu abiertu nel que se va a entemecer, poesía, monologu y música. Toles persones interesaes en participar nun tienen mas que dir.
Recordar tamién, que como tolos  miércoles a les 20 hores, película sorpresa, de lo meyor del cine internacional.

Toles actividaes son gratuites y convidamos a tol mundu a participar y esfrutar. Tamos nel Centru Social La Semiente, C/ Eladio Jove, 6, L´Entregu (lasemiente@hotmail.com)

No hay comentarios:

Publicar un comentario