viernes, 16 de diciembre de 2011

Estes Navidaes contra la crisis... Imaxinación

 Esti Sabadu 17 d'Avientu tenemos programau nel CSA La Semiente un taller de fabricación de regalos.

Esti taller tien como obxetivu dar otra visión de estes fiestes que se avecinen, en la que tol mundiu se dexa importantes sumes de dinero en consumu tanto alimentariu, como principalmente de regalos navideños, beneficiando con too esto, no tantu al destinatariu del regalu en cuestión, sino a la maquinaria consumista que'l sistema nos obliga a engrasar.



Así desde La Semiente y principalmente dende'l recien creau y aún en fase de consolidación Grupu de Consumu, entamamos con esta actividá, queriendo demostrar que podemos demostrar el amor que tenemos hacia otres persones, sin tener que dexanos muncha grava, lo cual en estos tiempos de crisis, creemos que ye d'agradecer.

Pa ello, esti Sabadu 17 a partir de les 11 la mañana del CSA La Semiente, van facese varios "minitalleres" en los que se podrán facer caxes y piedres decoratives, ceniceros reciclaos, dalgo de cuero y dalguna caxigalina más con materiales de bajo coste, reciclaos o reutilizaos.

¿Animaisvos? si ye así, lo unico que teneis que facer ye venir a La Semiente y traer con vosotros un poco de ilusión y ganes, lo demás ponemoslo al vuesu alcance.

No hay comentarios:

Publicar un comentario