miércoles, 28 de diciembre de 2011

Partidu Solidariu. NON a los deshaucios

 Esti Viernes, nel nuesu pueblu (L'Entregu) va disputase un torneu de fútbol diferente y ye que nun va importar quien gane.

A partir de les 18:00 de la tarde en el campu Nuevu Nalón los equipos del conceyu, militantes de Regional Preferente y 2ª Regional, van enfrentase por una buena causa. El dinero recaudao, tendrá como destinatariu ayudar a les families del conceyu que tras vese atropellaes pela crisis, tamién tan pendientes de un deshauciu inxustu, que nun vamos permitir.

D'esta manera, además de recaudar perres pa que puedan subsistir y dar de comer a los sus fíos, esti partiu (xunto con otres actividaes que ya tan en marcha pal mes de Xineru), pretende que la mayor xente posible conozca estos casos pa entre toos poder refugalos y si se produxera el deshauciu, buscar la manera d'evitalu a toa costa.

Así dende La Semiente apoyamos estes inciatives solidaries, pero tamién critiques y que busquen mostrai al pueblu les consecuencies d'esti capitalismu canibal que nun se apiada de nadie.

Porque hoy son ellos, pero mañana podemos ser cualquiera de nosotros!
Non a los deshaucios! Bancos usureros!

Organiza: Asociación Cultural y Deportiva Amigos del Corbero (ACUDE Corbero)

2 comentarios:

  1. norabona pola iniciativa a los organizaores. nun ye curioso que nel apartáu "collabora" d'un actu escontra los desahucios te un bancu?

    ResponderEliminar
  2. Ye curioso, pero nun se diz ninguna mentira, collaboraron ya fuera con trofeos o balones pal partiu, igual que l'ayuntamientu de SMRA (que tamién tien dalgo que pintar en los deshaucios, digo yo)

    Al nun organizar La Semiente l'actu, cada asociación pon lo que quier en los carteles, nosotros nun solemos facelo, pero nun criticamos que se faiga.

    Un saludu, y espero que hayas entendio el porqué de la curiosidá.

    Agora subiremos una valoración de lo que fue.

    ResponderEliminar