martes, 31 de enero de 2012

Gon, la meyor de les sonrises.

Ye dificil empezar un testu pa falar d'esos golpes duros que dá la vida, nun se sabe per onde garralo y ye que nun ye facil. Pero queriemos desde esti requexu que La Semiente tien na rede, contribuir a recordar la presencia de Gonzaga nes nuestres vides.Toles persones somos esenciales y especiales na vida de la xente que nos arrodia y Gonzaga yera d'esos, de los que más. Y queda claro estos dies, porque allá per onde pasó dexó un buen sabor, dexó una actitud vital desbordante y y una forma de ver la vida especial. Son munches les amigues y amigos que dende Asturies a Ponferrada dende Madrid a Mallorca lo ven así.
Gon yera el responsable del cine-forum de La Semiente. Ye'l responsable de que munchos veamos el cine con otros güeyos, ye'l responsable de descubrinos vieyes y nueves xoyes del cine. Ye'l responsable de que falemos de los pequeños y grandes detalles qu'una pelicula o simplemente una escena encierren. Y ye que currábaselo, preocupábase non solo de poner una pelicula, sino d'enmarcanos nel contestu hestoricu y social d'aquello que diva compartir con nós. Disfrutaba compartiendo una de les sos grandes pasiones, el CINE. Yera un gran amante del cine, de la música..., facia filigranes con una cámara fotos y maravilles con un movil, y ye que desbordaba creatividá per tolos astiales.
Si algo yera especial nel nuestru amigu yera la so sonrisa, la so actitú, el so culu inquietu, la so enerxia, la so actividá... Too éso ye la so semiente, la semiente que dexó en toes y ca una de nosotres y nosotros, esa semiente que tien que siguir xerminando, biltando y medrando dientro de nós.
Queremos que la su sonrisa tea siempre activa nel presente y nel dia a dia de toes y de toes. Nun hai meyor semiente qu'esa, asina que ye cuestión nuestra siguir regándola tolos dies un poco.



Dende La Semiente queremos compartir un abrazu multitudinariu con Vero, con Pinchu, con Elia, con Yon, con Mario, con Elia (Madre) con Mario (Padre), con tola so familia y con toles sos amigues y amigos.
Un dia d'estos brindaremos por él con una buena cerveza Caleya na mano. 
Salú!

1 comentario:

  1. La verdá que quede secu cuando me enteré. Conocía a Gonza desde guaje, aún no siendo íntimu amigu de él siempre que nos veíamos charrábamus un poco. Era un tio con una sonrisa permanente, y tengo un recuerdu inolvidable de aquella vez que entré en el Morgan (un bar de Valladolid) y lu vi al fondo tomando una cerveza con una tia y dijo-y él "mira esi que entra ahí ye de El Entrego, va a flipar cuando me vea aqui".

    Un abrazu Gonza, no creo que nadie que te haya conocido un poco llegue a olvidarte.

    ResponderEliminar