lunes, 2 de enero de 2012

Stop Deshaucios! Cronica y proximes actividaes.

   Bones xente, cambiemos d'añu, pero siguen los mesmos problemes y continuen les nueses ganes de lluchar a la escontra d'ellos.


La ultima actividá del añu fue'l partiu escontra los deshaucios de dos familes vecines de San Martín, en concretu de L'Entregu.
Ante ésto la asociación ACUDE Corbero organizó un torneu colos equipos rexonales del conceyu pa sacar unes perres que aunque nun van solucionar tolos sos problemes, van ayudayos nesta dificil situación.

Dende La Semiente desplegamos una pancarta y acudimos solidariamente con esta xente, ya que güei son ellos, pero mañana podemos ser cualquiera de nosotros, a los que el banco faiga pagar una deuda escandalosa que lu afuegue incluso dexandolu na calle, sin un techu pa dormir o cobixar a la so familia.
El torneu ganolu el CD San Martín, pero esta vegá nun fue lo más importante el resultau, y ye que la recaudación fue de 1000 euros, lo que demuestra la solidaridá existente, lo cual paeznos EXEMPLAR.

Además vamos collaborar cola xente del Corbero nuna gala benéfica, pa recaudar más fondos el Vienres 13 de Xineru nel Teatru de L'Entregu, a la que vos animamos a acudir, pa seguir ayudando, nesti casu con muchos artistes del conceyu, que desinteresamente tamién quieren collaborar.
Por último p'acabar el mes, nel Centru Social Autoxestionau La Semiente, fadremos un comedor popular mui especial.


En unos dies, colgamos los carteles cola nuesa programación de Xineru y el cartel de la Gala, mientres tanto podeis echar una güeyá a la foto na que sale la pancarta de La Semiente en la Voz de Asturies del otru día:

http://www.lavozdeasturias.es/asturias/cuencas/pelotazo-solidario_0_619138118.html#.Tv7aaI4rbRg.facebook

Ñacimos y entamemos en 2011, pero en 2012 nun vamos dexar de medrar.
CSA LA SEMIENTE

Contactu: Mail: lasemiente@hotmail.com
        Facebook La Semiente
        Direción: C/Eladio García Jove Nº6

No hay comentarios:

Publicar un comentario