jueves, 19 de abril de 2012

Cumplimos un añu. El primeru de muchos

 A finales del mes d'abril del 2011, entamabamos esti suañu pa muchos y una necesidá pa otros.

 Abría les sos puertes el Centru Social Autoxestionau La Semiente, y dende entos, nun tuvimos solos, muchos fuisteis los que nos visitasteis, nos propusisteis, nos criticasteis de manera constructiva y nos mostrasteis vuestros conocimientos o el vuesu arte.

 Tamién sentimonos orgullosos porque conseguimos facer muches actividaes na cai, en la que mucha otra xente sorprendiose de que tovía queda dalguien nestes zones con ganes de facer coses pa toos y pa toes.

 Por eso esti Vienres 20 d'abril vamos celebralo a la nuesa manera.
 A eso de les 18 30 nel parque La Llaguna (si la lluvia nos da una tregua, sino, la actividá pasará a facese nel centru social) visitanos la compañía "Pim Pam Titeres", que van mostrar tanto a los mayores, pero sobre too a los neños el so espectaculu "Entre Juegos anda el Miedo". Esta representación vién de les ganes de recuperar aquelles actuaciones d'antañu que recorrien les folixes de los pueblos pal disfrutes de los y les guahes del conceyu.

Pa seguir, y ya centrao en los más grandes, vamos entamar la nueche d'aniversariu con una folixa nel nuestru local, que va entamar alrodiu les 21 la noche y na que tais convidaos a un pincheu. Tras fartanos un poco y garrar fuerzes, vamos proyectar un nuevu vidio que fizimos, pa conmemorar esti añu d'esistencia.
Como culminación d'esta folixa l'escenariu abrirase pa toos y toes los artistas que quieran deleitanos con musica, poesia, relatos o monologos.



1 comentario:

  1. que cumplaís uno y muchos más.Un saludo desde Madrid.Jesús "madriles"

    ResponderEliminar