martes, 10 de abril de 2012

En Primavera, seguimos en flor.


Tras el descansu llaboral de munchos, los viaxes o la resinación por nun poder disfrutar de les “ansiaes vacaciones” por otros, la actividad nel Centru Social LA SEMIENTE nun cesa.

En primer llugar cola continuación de la “Semana Atea” organizá polos colectivos anarquistes Grisu y Orbayu y que cuenta cola esposición Viñetes atees: l'ateísmo nel arte gráficu”, además de cola proyección del documental “Rocio”, de Fernando Ruiz Vergara el miércoles 11 a las 20 hores.
Nesta obra de cine documental recuéyese'l testimoniu de vecinos d'Almonte; a traviés d'ellos podemos esclariar un poco más si cabe quiénes fueron los responsables de la represión desatada a partir de 1936 na zona na que se cellebra la popular "romería" onubense que-y da nome a la cinta.  .

Pa seguir cola “rutina” de los Xueves y sus charres, el día 12 a les 20h, falaremos sobre la “Estratexa Universidá 2015”, en la que algun@s estudiantes miembros de las lexitimes asamblees de la Universidá d'Uvieu, darannos la so visión sobre la continuación del Plan Boloña en la UE, así como de la organización estudiantil na nosa Universidá y las movilizaciones a la vista tanto nel estau español, como n'Asturies con la recien estraná campaña del #yomemuevo / #yomuevome.

 Ya sabeis que'l Centru Social ta abiertu los Miercoles y los Xueves a partir de les 17:30 y hasta que terminen les actividaes con una biblioteca llibre y gratuita a la vuesa disposición.

No hay comentarios:

Publicar un comentario