miércoles, 10 de octubre de 2012

Ochobre 1934. Charra/alderique

Estos díes atopámonos ante una efemérides bien importante na hestoria de Asturies y de lo que vieno soceder darréu en tol estáu español. Trátase del 78 aniversariu de la revolución asturiana d'ochobre de 1934, un fechu históricu póliticu y social de gran trescendencia. Anque sía una fecha conocida, tamos ante un asuntu bien poco conocíu y pa contruvuir a qu'esto nun sía asina, el Centru Social y Autoxestionáu La Semiente, entama una charra y una mesa redonda sobre éllo. L'act
ividá lleva por títulu “La Revolución d'Ochobre nel so contestu hestóricu” y va correr a cargu del profesor d'hestoria ya investigador Faustino Zapico, que nos enfusará nos antecedentes históricos, lo fechos en sí, les sos consecuencies y les distintes llectures ya interpretaciones del la mesma revolución.
Ente otros trabayos y publicaciones, Faustino Zapico ye autor de los llibros “1808 o l’aniciu de la hestoria contemporanea d’Asturies”, Y .“Hestoria de Suráfrica: El nacimientu d’una nación”.
L'actividá va ser el xueves día 11 a les 20:00 hores n'el mesmu Centru Social La Semiente, onde les persones asistentes tamién van poder esfrutar de la esposición de temática medioambiental “Arte Gráficu y Defensa de la Tierra” de los colectivos mexicanos LUCHATE (Arte en Lucha) y Resistencia Gráfica.
Tamién recordar a les persones que-yos pete, qu'esti miercoles continua'l taller de Baille Tradicional Asturianu a les 18:00h. Los demás dies sigue siendo de vienres.
El documental “L'oru y la vida” previstu pa esti miércoles retardar pa nun coincidir col XV Certame de Curtios Aula 18”, del que la xente de la Semiente anima a participar

No hay comentarios:

Publicar un comentario