lunes, 10 de diciembre de 2012

SELMANA DE LLUCHA. CONTRA LA REPRESIÓN, LLUCHA POLOS TOS DERECHOS.


Nes pasaes fuelgues xenerales del 14 payares y del 29 marzu, 8 militantes de la CSI y 7 militantes de la CNT fueron imputaos pola so participación activa en diches fuelgues y la so defensa de los drechos de la clas obrera.
Agora ye'l momentu de solidarizanos con estes persones y demostrar que les nueses meyores armes son la llucha y la solidaridá. Por ello, convocámosvos a les movilizaciones que vienen darréu:

-Llunes 10 y martes 11 d'avientu: repartida de panfletos en Xixón. Quedamos nos llocales de CSI-Xixón a partir de les 18:30.

-Martes 11 d'avientu: rueda de prensa de la “Plataforma escontra la represión y poles llibertaes”. 12:30 h. Pza. del Ayuntamientu de Xixón.

-Miércoles 12 d'avientu: “Pasacalles contra la represión”. Casa Sindical de Xixón. 19:00 h.

-Xueves 13 y vienres 14 d'avientu: concentraciones de sofitu a los imputaos nes fuelgues xenerales del 14 de noviembre y del 29 de marzu. 09:00 h. Xulgaos de Poniente de Xixón.

Toes estes movilizaciones tán convocaes por: CSI, CXT, CNT-Xixón, SUATEA, FUSOA, PLATAFORMA ESCONTRA LA REPRESIÓN Y POLES LLIBERTAES, C.S. SESTAFERIA, LA SEMIENTE, ALAMBIQUE, CAMBALACHE.

No hay comentarios:

Publicar un comentario