lunes, 3 de junio de 2013

"Anarcosindicalismu: Propuestes pa l'acción." (Charra/alderique)



Enfrentámonos a tiempos difíciles pa la clase obrera. La crisis, endémica en munches contornes asturianes, amenaza con barrer los derechos qu'entá caltenemos y suminos na absoluta miseria. Muncha xente empieza a abrir los güeyos por fuerza y munchos más van vese emburriaos a defender los sos medios de subsistencia y a preparar alternatives al sistema capitalista.
Nesti contestu enmárquense una serie de charres que nel mes de xunu van tener llugar n'Asturies, onde se tocaren les formes y formules d'organización anarcosindicalistas (teoría y practica diaria, conceutos, etc.), los principios y formes d'ación (ación directa, boicó...), l'ación sindical na cai y na empresa...
L’anarcosindicalismu funde los sos raigaños no más fondo de la clase obrera y non solo ufierta métodos de llucha que nos sirven pa enchir el modelu sindical actual, ademas propón alternatives clares al modelu capitalista de producción y distribución de la riqueza.

Por ello los ponentes de la charra llámamente/nos a asistir a les charres y a arriquecer el posterior alderique para ente toos dir texendo esa sociedá nueva que tanto precisamos. La cita en L'Entregu va ser el xueves día 6 a les 20:00h y y nella van participar dellos militantes de la C.N.T. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario