miércoles, 25 de septiembre de 2013

Llamáu a la solidaridá, llamáu a la LLUCHA!




Dende'l Centru Social La Semiente, faemos un llamamientu al pueblu de la cuenca del Nalón a solidarizase colos compañeros acampaos nel parque Vieyu de La Felguera, contra los despidos en D.F., contra'l zarru de los talleres de Barros de D.F. L'acampada va dende'l día 20, hasta'l 28, de setiembre, y nun se trata d'una cabezonería más. Trátase d'amosar que somos capaces d'aguantar, de nun resignanos de nun agachar la cabeza y meter el rabu ente les pates. Trátase de demostrar qu'entá somos munches les que tenemos arguyu de clase y que somos conscientes de quien son los responsables d'esta situación, y de que non, nun van callanos y vamos enseñar los dientes. A l'acampada sumémonos distintos colectivos y persones, porque entendemos que la llucha d'unu ye la llucha de toos, y por que los problemes nun son aisllaos nin tienen soluciones aisllaes, asina lo entendimos xente como La Semiente que xunto concompañeros de D.F. quedamos ayeri a durmir colos dos despidíos, o asina lo entienden el trabayadores de Liberbank (Cajastur), qu'ayeri nos tuvieron poniendo al corriente de la estafa de la banca y el gobiernu asturianu, asina lo entienden tamién los sindicalistes colombianos de CUT  abelugaos en Asturies que tamién participaron de l'acampada y de la charres, asina lo entienden el colectivu de Parades y Trabajadores Precaries d’Asturies, y el colectivu de la enseñanza pública, o los trabayadores  , “veteranos” de les lluches de Duro-Felguera, compañeros n'activu de la Duru, trabayadores de TEDESA (subcontrata de Duro), trabayadores de Tenneco….les compañeres del F.U.S.O.A. del Centru Social Sestaferia, de Picu Rabicu… porque la llucha d'unu ye la llucha de toos.
Queremos animar a aquelles persones que como nós nun se resigna y nun va siguir tolerando más que nos pisen, que manden d'un plumazu los derechos conquistaos a base de sudu, sangre, llarimes, represión y enforma esfuerzu, que nun va tolerar mas esta estafa que nos venden; y queremos convidavos a xuntase a les concentraciones que tolos díes se fain a les 19:30h nel Parque Vieyu de La Felguera y a les charres que distintos colectivos sociales y llaborales realicen tolos díes dempués de cada concentración, y claro tá, a participar na manifestación d'esti sábadu 28 de setiembre, dende'l Parque Vieyu de La Felguera hasta la Casa Conceyu de Llangréu, en Sama, col lema CONTRA LOS DESPIDOS Y PIESLLES DE TALLERES EN DURO-FELGUERA. CONTRA L'ESMANTELAMIENTU DE LES CUENQUES Y DE ASTURIES. ¡NIN UN PARÁU, NIN UNA PARADA, NIN UN ZARRU D'EMPRESA MÁS!.
Yá ye hora d'espertar!! Y si nun espertáis queríos vecinos…. A lo menos dexái de cuntar batallines d'esa cuenca lluchaora y revolucionario de la que güei apenes queda nin rastru. Del mitu nun se vive y la pasividá mátanos.
Esperemos, que cada vez síamos más quien colos pies nel presente y el futuru sepamos faenos valedores del heriedu lluchador d'esti valle. Pola cuenta que nos trai.
NUN LLORES, LLUCHA!!!
La manifestación esta convocada conjuntamente por Sindicatos de Clase y Colectivos Sociales: CONVOQUEN: CSI, CGT, SUATEA, CENTRU SOCIAL LA SEMIENTE, FUSOA, COLECTIVU DE PARADS Y PRECARIS DE ASTURIES, ASOCIACIÓN PICU RABICU, CENTRU SOCIAL SESTAFERIA, ASOCIACIÓN ALAMBIQUE.

No hay comentarios:

Publicar un comentario