martes, 29 de octubre de 2013

Miercoles 30 d'Ochobre - Documental "Style Wars"

Queremos entamar pidiendo disculpes, pues la programación d'esti mes en cuantu a los Miercoles de cine nun se cumplió. Esto, debiose a que nun contemos cola cellebración del festival de cortometraxes Aula 18 que s'entama nel conceyu, y colque, n'asamblea posterior a sacar el cartelu decidimos nun coincidir. Aún así anunciamos agora desde aquí que los documentales y pelicules programaos y que nun fueron puestos, van proyectase n'otros meses.

Esti Miercoles 30, queremos acabar el mes con un documental que taba nel cartelu y que ye un tesoru, trata sobre el grafitti, y ye del añu 1983. Por si esto nun vos llama l'atención, dicibos que fue premiau como meyor documental nel Festival de Sundance del 84, y el so titulu ye "Style Wars"

"Documental que profundiza en los cuatro elementos del Hip Hop, en la ciudad que lo vio nacer, Nueva York. El breakdance, el djing, el mcing y el graffiti son los componentes de esta cultura urbana, centrándose en el graffiti este documental. Las amistades y enemistades que surgen entre los graffiteros, su visión del movimiento, la opinión de sus familias, y de los afectados por sus actos, desde los responsables del transporte metropolitano de la ciudad hasta de los propios usuarios, en una época, en la que los vagones del metro eran la superficie favorita de los escritores de graffiti."





No hay comentarios:

Publicar un comentario