martes, 1 de octubre de 2013

Programación d'Ochobre

Equí asoleyamos la programación d'esti primer mes completu de la seronda que se presenta caliente en tolos sentios...

Na primera semana'l mes tornen a La Semiente les proyeiciones de cine y documentales, como siempre los Miercoles a les 20h de la tarde, nesta ocasión la cinta seleccioná ye "La Voz del viento - Semillas de transición".
Esti documental enllaza a través del llenguaxe audiuvisual, tres viaxes en tornu a la emerxencia d'una nueva conciencia universal.
Ta basau n'un viaxe de Provenza en Francia a Granada, realizau en Febreru de 2012 por Jean-Luc Danneyrolles, un agricultor frances, productor de semientes ecolóxiques y participe del movimientu pol decrecimientu, acompañau de Carlos Pons, realizaor, tecnicu de soníu y activista pol decrecimientu.
Recordamos que nes proyecciones teneis una nevera con bebides con y sin alcohol pa la autoxestión del centru, pue fumase y si traes comida, tamién ta permitio zampar, faltaría más.

El día siguiente, tamién a les 20h toca-y el turnu a les charres, nesta ocasión tratase de la presentación del llibru de fotografies "Fundido a Negro Carbón" sobre'l caberu conflictu de la mineria en tou el Estau Español. Pa ello acompañarannos el so prologuista Pablo Rodríguez Medina, y el fotografu y compañeru Sergio Montero "Monty". Parte de los beneficios que se llogren pola vienta del llibru van ser destinaos a financiar los procesos xudiciales de los trabayadores deteníos mientres el conflictu col fin d'ocupar el so llugar como última de les acciones del mesmu. Pa finar además habrá un pincheu.

Recordamos que el Centru Social Autoxestionau La Semiente cellebra la so asamblea los Llunes a les 20h, y que ta abierta a la participación de cualquier persona. Además tamién abrimos el llocal los Miercoles y Xueves a partir de les 17:30.


No hay comentarios:

Publicar un comentario