martes, 4 de febrero de 2014

Proyeición Aniversariu Ixuxú Asturies-Euskal Herria


Esti Miercoles 5 de Febreru La Semiente ta dientro de les actividaes del primer aniversariu que entama l'Asociación "Ixuxú Asturies-Euskal Herria".

 Dempués de haber participao nos dos alcuentros-topaketa Asturies-EH y de haber agospiau un mercaín de musica asturiana organizau por esta asociación que busca tender puentes entre los dos países, tenemos que afirmar que'l balance del trabayu fechu nesti añu d'esistencia ye de sobresaliente y esperamos que nun fine, y que sigamos viviendo muchos aniversarios d'Ixuxú.

L'actividá nesta ocasión programada en La Semiente va ser la proyección del documental "Hala Bedi Irratia - 30 urte Kolpez Kolpe" que dará iniciu a les 8 hores de la tarde nes rutinaries proyeiciones de los Miercoles nel Centru Social.

Además durante la proyeición los asistentes podrán disfrutar de pintxos económicos del quesu ecolóxicu euskaldun de oveya de la cooperativa "Esnetik".

Dexamosbos una sinopsis:

"El documental enlaza la historia, el trabajo diario de la radio y la ficción. Trabajando como director hemos tenido al periodista Oskar Bañuelos; en la parte de ficción a Asier Ugarte y en la grabación y edición a la comisión de Halabideo.

Por una parte, el documental hace seguimiento de la evolución histórica, empezando con entrevistas a las primeras participantes de la radio y terminando con la gente que colabora actualmente en la radio. Para añadir un toque de humor halabediano, hemos metido unas partes ficcionadas durante el desarrollo del documental. Por otra parte, también encontraremos entrevistas a las locutoras de los programas de Hala Bedi.
Ejerciendo el trabajo de periodistas y entrevistando a los miembros de la radio, tenemos una colaboración especial de Fermin Muguruza, Jon Maia, Mariano Ferrer, Iñaki Ortiz de Villalba y Txerra Bolinaga." 







No hay comentarios:

Publicar un comentario