miércoles, 28 de mayo de 2014

Charres d'esta semana / "Mitoloxía Asturiana" // "Efectu Gamonal" + presentación poemario "Porque Gritamos" + pincheucu

Esta última semana del mes de Mayu Pitayu vien cargá d'actividaes per interesantes, que entamen güei cola habitual proyeción de cine, que nesti casu va a ser "Bestias del sur salvaje"

A partir del Xueves La Semiente va llenase de conteníu con dos charres de temátiques estremaes.
El mismu Xueves a partir de les 20:00hores va tar nel centru social Alberto Alvarez Peña falandonos de tradición oral y mitoloxía n'Asturies. Alberto ye dibuxante, escritor y etnógrafu. Autor de llibros como "Asturies Máxica, un viaxe illustrau pela mitoloxía asturiana" o "Simboloxía máxico tradicional", apurrió illustraciones en obres como el "Libro de la gaita" y ye un de los creadores del Salón del Comic de Xixón.

Pal Vienres la temática cultural, dexai pasu a lo social, y nesti casu con unos invitaos que vienen dende Burgos.
A partir de les 19hores van tar con nos Fernando, Marcos, Aida y Angel, que son miembros de la Asamblea del barriu obreru burgalés de Gamonal, onde va unos meses les protestes vecinales escontra'l Bulevar que allí se taba contruyendo resonaron en tol Estau Español y acabaron llogrando la parallización total de les obres.


Además lleguen con un poemariu baxo'l brazu nomau "¿Por qué gritamos?", el cuál nos van presentar y del que nos van recitar dalgunos cachinos. Pa finar y confraternizar un poco habrá un pincheu (haber si rascamos daqué pa financiar el viaxe d'esta xente)

El Centru Social Autoxestionau La Semiente ta na calle Eladio GJove Nº6 de L'Entregu y ta abiertu a tola xente los Miercoles y Xueves a partir de les 17:30. Les asamblees, que tamién son abiertes son los Llunes a les 20 y toles actividaes son de baldre.




No hay comentarios:

Publicar un comentario