viernes, 20 de junio de 2014

Foguera San Xuan 2014 L'Entregu - La Fiesta'l Solsticiu

Llega'l branu, y con él una de les folixes más importantes del Centru Social Autoxestionau La Semiente.
Como ya vien pasando estos últimos 3 años, L'Entregu torna a tener una foguera popular, sedrá como nun pue ser d'otra manera la nueche del Llunes 23 de Xunu pal Martes 24. Como otros años el llugar onde va arder la pila va ser el prau que ta al llau del campu futbol “Nuevo Nalón”, y además esti añu somos los unicos nel conceyu que facemos foguera el día San Xuán.

Pela mañana procederase a enramar y engalanar les fontes del pueblu, tradición que animamos a recuperar tamién nel restu de fontes del conceyu (Sotrondio, Blimea, La Güeria, Lantero, y un llargu etc de pueblos,...)

Dende les 20 hores de la tarde del Llunes, apertura de la cantina nel prau, con Cerveza Caleya, Sidra L'allume y otros brebaxes.
Cuando ya llegue la nueche, a eso de les 22 30, una comitiva de cabezudos, gaiteros y otros personaxes van animar les calles de L'Entregu y llamar a la xente pa que venga pa la foguera.

Enantes de que prenda la mecha, va entamar la actuación de la batucada de les collacies “Matu na Cai”, que va prolongase fasta dempués de prender la foguera, que como nun pue ser d'otra manera va ser na medianueche. Esti añu, queremos quemar toles coses males d'esta crisis, y pa ello tenemos preparau un conxuru con munches sorpreses.

Dempués de la foguera, pa la xente que quiera seguir la folixa, además de la batucada va pinchase música bailonga, va haber queimada popular y tamién se fae un llamamientu a los amantes de la música a traer los sos instrumentos pa pasar un ratu agradable de ruiu y diversión.

Como munchos ya sabreis, La Semiente ye un centru social autoxestionau que nin quier ni recibe subvenciones ni públiques ni privaes, y onde se trabaya de manera altruista, la xente que quiera apurrir maera o muebles pue dexalo nel prau dende ya hasta el Llunes a la hora comer.

Recordar tamién que les perres que se saquen, van dir pa mercar material escolar, pa la “3ª Campaña de Recoyida de Llibros y Material Escolar” que tenemos puesta en marcha.

PUXA SAN XUAN! PUXA LES FOLIXES POPULARES!

No hay comentarios:

Publicar un comentario